top of page

Şubat, 2023

Hallstatt, Slovenya

Türk Havayolları ile Saat 08:35’te İstanbul Havalimanı’ndan Bologna’ya uçuyoruz. Saat 14:10’de Bologna’ya varışımız sonrası aracımıza biniyor ve Toskana’nın telaşsız, tadına vara vara yaşama prensibine fotoğraf tutkumuzu da katarak muhteşem manzaraların, gurme lezzetlerin ve harika şarapların keyfini çıkarmak üzere 4 gece konaklamamızı yapacağımız Val D’ orcia’nın kalbindeki otelimize yerşeliyoruz.

Otelimizin mükemmel konumu ile tüm fotoğraf noktalarımıza rahatça ulaşabileceğimiz gibi workshoplarımızı da keyifle yapabileceğiz.

Yaklaşık 2 buçuk saatlik yolcuğumuzun ardından odalarımıza yerleşiyoruz ve günbatımı için hazırlanıyoruz. Günbatımında Toskana’nın simgelerinden göz alabildiğince uzanan yeşil tepelerinden birinde yer alan bir çiftlik evininde yer aldığı pastoral bir manzarayı fotoğraflıyor olacağız.

Gündoğumunda, Toskana ile âdeta özdeşleşmiş, İtalya deyince mutlaka bir yerlerde karşınıza çıkmış, Val d’Orcia bölgesindeki bir  çiftlikevini ve hemen ardından küçük bir kiliseyi fotoğraflayacağız. Otele dönüşümüzde kahvaltının ardından bin yılı aşkın tarihleri olan şirin Toskana kasabalarını fotoğraflamak üzere yola çıkıyoruz.

Bu kasabaların dar sokakları bizlere mükemmel sokak fotoğrafları çekme fırsatı veriyor. Güneşi bu kasabalardan birinde batırıyor ve otelimize dönüyoruz.